هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟
سرخط خبرها

گازگرفتگی ۴۵ مسافر در یک مهمانپذیر ناایمن در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۸۸۱
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
گازگرفتگی ۴۵ مسافر در یک مهمانپذیر ناایمن در مشهد
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان به مسافران حادثه دیده در یک مهمانپذیر در بولوار طبرسی جنوبی شهر مشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از مهمانپذیر‌های در محدوده مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه ۴۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی دقیق از داخل این مهمانپذیر مشخص شد تعدادی از مسافرین که همگی دختر بوده و از یکی از شهر‌های کشور به مشهد سفر کرده بودند به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، که در برخی اتاق‌ها این مهمانپذیر میزان گاز منتشر شده حدود ۵۵ ppm بوده، با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده بودند که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تعدادی از حادثه دیدگان به وسیله‌ای تعدادی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جمعی دیگر نیز در محل درمان شدند.

آتشپاد دوم سبحانی افزود: بررسی‌های دقیق‌تر برای علت و منشاء گازگرفتگی این افراد در این مهمانپذیر با توجه به نداشتن ایمنی‌های لازم محل، توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
شایان ذکر است آتش‌نشانی اقامت در این مهمانپذیر را به دلیل ناایمن بودن خطرناک اعلام و با حضور عوامل انتظامی و قضایی در محل این مکان موقتاً پلمپ شد.

گفتنی است؛ علیشاهی مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با تایید این خبر گفت: تعداد ۱۵ نفر از مصدومان با چهار آمبولانس به دو بیمارستان هاشمی‌نژاد و امام رضا (ع) منتقل و ۲۷ نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->